Menu
Your Cart
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „DUO LITE” mājaslapā  www.volts.lv tiek izmantotas sīkdatnes, lai nodrošinātu mājaslapas darbību, personalizētu saturu un analizētu datu plūsmu. Noklikšķiniet zemāk, lai piekristu sīkdatņu izmantošanai tīmeklī. Ja vēlaties iepazīties ar sīkdatņu politiku vai atsaukt savu piekrišanu visām vai dažām no sīkdatnēm, lūdzu, skatiet sīkdatņu politiku.

Lietošanas noteikumi

INTERNETA VEIKALA WWW.VOLTS.LV LIETOŠANAS NOTEIKUMI.

VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI.

Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „DUO LITE”, reģistrācijas Nr. 40203199973, PVN reģistrācijas Nr. LV40203199973, juridiskā adrese: Martas iela 9-37A, Rīga, LV-1011, tālruņa numurs: +371 27888187; e-pasta adrese: hello@volts.lv (turpmāk – Pārdevējs) interneta veikala www.volts.lv lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) attiecas uz ikvienu tīmekļa vietnes www.volts.lv (turpmāk – tīmekļa vietne) apmeklētāju un lietotāju (turpmāk – Klients) neatkarīgi no tā, vai Klients iegādājas vai neiegādājas Pārdevēja tīmekļa vietnē pieejamās preces (turpmāk – Preces).

Klients apstiprina, ka tam ir tiesības reģistrēties un iegādāties Preces Pārdevēja tīmekļa vietnē atbilstoši šiem Noteikumiem, un apliecina, ka Klients nekādā veidā nav saistīts ar noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju vai terorisma finansēšanu, un Klienta naudas līdzekļi nav tieši vai netieši iegūti noziedzīga nodarījuma rezultātā vai saistīti ar terorisma finansēšanu vai šā noziedzīgā nodarījuma mēģinājumu. 

Klients nav tiesīgs pasūtīt Preces tīmekļa vietnē, ja Klients nav iepazinies ar Noteikumiem vai tiem nepiekrīt. Ja Klients nepiekrīt Noteikumiem vai kādai to daļai, viņš nav tiesīgs apmeklēt un lietot tīmekļa vietni un pasūtīt Preces tīmekļa vietnē. Ja Klients apmeklē tīmekļa vietni, veic Preču pasūtījumu un apmaksu, ir uzskatāms, ka Klients ir iepazinies ar Noteikumiem un pilnīgi tiem piekrīt.

Pārdevējam ir tiesības apturēt vai pārtraukt Preču pasūtījuma nodrošināšanu, ja tiek konstatēta Klienta neatbilstība tīmekļa vietnes Noteikumiem.

Savstarpējās attiecības starp Pārdevēju un Klientu nosaka šie Noteikumi, Latvijas Republikas normatīvie tiesību akti, attiecībā uz patērētājiem Patērētāju tiesību aizsardzības likums un 2014. gada 20. maija Ministru kabineta noteikumi Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu”. Jautājumi, kas nav atrunāti šajos Noteikumos, tiek risināti saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem tiesību aktiem.

Šie Noteikumi Klientam ir pieejami Pārdevēja tīmekļa vietnē. Klientam ir tiesības pieprasīt un saņemt Noteikumus arī rakstiskā veidā. Klientam, iepērkoties Pārdevēja tīmekļa vietnē, tiek piemēroti Noteikumi redakcijā, kas ir spēkā Preču pasūtīšanas brīdī, tādēļ Klientam ir jāiepazīstas ar Noteikumiem katrā iepirkšanās reizē. Pārdevējs ir tiesīgs jebkurā brīdī vienpusēji grozīt tīmekļa vietnes saturu un Noteikumus saskaņā ar piemērojamiem normatīvajiem tiesību aktiem, paziņojot Klientam par attiecīgajiem grozījumiem, publicējot atjauninātus Noteikumus Pārdevēja tīmekļa vietnē.

PREČU PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA UN PREČU APMAKSAS KĀRTĪBA.

Visu tīmekļa vietnē izvietoto Preču cenas ir norādītas EUR valūtā un ietver Latvijas Republikas normatīvajos tiesību aktos paredzētos nodokļus. Papildus Klients sedz izmaksas par Preču piegādi. Par Preču apmaksas brīdi tiek uzskatīts datums, kad nauda ir saņemta Pārdevēja bankas kontā. Pasūtījuma izpilde tiek uzsākta tikai pēc pilnas Preču apmaksas veikšanas. 

Pirmais solis. Preču izvēle un pasūtījuma noformēšana.

Klients noformē Preču pasūtījumu, pievienojot vēlamās Preces “Preču grozā” un aizpildot tīmekļa vietnes obligāti norādāmos laukus (tajā skaitā vārdu, uzvārdu, adresi, telefona numuru, e-pastu, apmaksas un piegādes veidu). 

Piekrītot kļūt par tīmekļa vietnes reģistrētu lietotāju, Klientam ir jānorāda aktīva, Klientam pieejama e-pasta adrese un parole. Klients ir atbildīgs par lietotājvārda un paroles drošību un neatklāšanu trešajām personām. Klients ir atbildīgs par viņam sniegto pievienošanās datu glabāšanu, kā arī par jebkuru darbību (datu sniegšanu, veiktajiem Preču pasūtījumiem u.c.), kas tiek veikta tīmekļa vietnē, pievienojoties ar Klienta paroli, un Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas rodas Klientam vai trešajām personām iepriekš norādīto darbību rezultātā. Ja tīmekļa vietnē pieejamo Preču pasūtījumu veic trešā persona, kas pievienojas tīmekļa vietnei, izmantojot Klienta piekļuves datus, Pārdevējs šo personu uzskata par Klientu. Ja Klients pazaudē piekļuves datus, viņam ir nekavējoties jāinformē par to Pārdevējs.

Klients ir atbildīgs par to, lai Klienta sniegtie dati būtu precīzi, pareizi un pilnīgi. Ja Klienta dati mainās, Klientam tie ir nekavējoties jāatjauno. Pārdevējs nav atbildīgs par Klienta sniegto datu precizitāti, noformējot Preču pasūtījumu. Pārdevējs neuzņemas atbildību par zaudējumiem, kas var rasties, Klientam izmantojot svešas maksājumu kartes vai personas datus, tajā skaitā Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas rodas Klientam vai trešajām personām tādēļ, ka Klients ir norādījis nepareizus vai nepilnīgus datus (vai nav izmainījis vai papildinājis datus).

Otrais solis. Preču apmaksa.

Klientam ir iespēja izvēlēties veikt Preču apmaksu skaidrā naudā ar karti uz vietas veikalā, ar karti interneta veikalā, apmaksu interneta bankā vai iegādāties preces līzingā. Pirkumu apmaksas servisu bankas kartēm un internet bankai nodrošina paysera.lv - nodrošina iespēju veikt apmaksu ar internet banku (banklinku), maksājumu karti, skaidrā naudā, vai no Paysera konta. Pirkumu apmaksu ar VISA, MasterCard un Maestro kartēm un arī tiešos maksājumus ar interneta banku (Latvijā: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor). Līzings tiek nodrošinats sadarbībā ar Inbank Latvia. 

Apmaksa tiek veikta, apstiprinot Preču pasūtījumu tīmekļa vietnē un sagaidot savienojumu ar banku. Ja apmaksas laikā sesija pārtrūkst, Klienta veiktais maksājums, visticamāk, netiks saņemts. Ja pasūtījuma apmaksa nav veikta, Preču pasūtījums sistēmā uzrādās kā neaktīvs, un Preču pasūtījums netiek apstiprināts, tāpēc aicinām pārliecināties par veikto maksājumu. 

Līgums starp Klientu un Pārdevēju uzskatāms par noslēgtu ar brīdi, kad Klients ir iepazinies ar šiem Noteikumiem, Klientam tīmekļa vietnē izveidojis Preču grozu, izvēlējies Preču piegādes veidu, norādījis Preču piegādes adresi, apstiprinājis Preču pasūtījumu un veicis samaksu par Precēm. Veiksmīgi noformējot pasūtījumu, 1 (vienas) darba dienas laikā uz Klienta e-pastu tiek nosūtīts apstiprinājuma e-pasts, kurā tiek norādīts pasūtījuma statuss un cita papildus informācija (aicinām pārbaudīt, vai sūtījums nav iekritis mēstuļu jeb “spamu” mapē). Ja apstiprinājuma e-pasts netiek saņemts,  jāsazinās ar Pārdevēju (hello@volts.lv). Preču pasūtījuma izpilde tiek uzsākta tikai pēc Preču pirkuma apmaksas veikšanas.

PASŪTĪJUMA IZPILDES LAIKS UN PIEGĀDE.

Pasūtījuma izpildes laiks ir 1 (viena) līdz 2 (divas) darba dienas, sākot ar nākamo darba dienu pēc Preču pasūtījuma apmaksas. Kad Preču pasūtījums ir gatavs, Klients saņem e-pastu, kur tiek informēts par to, ka Preču pasūtījums ir nodots piegādei.

Pasūtījuma piegāde tiek nodrošināta Latvijā (Rīgā un Latvijas lielākajās pilsētās), kā arī citur Eiropā.

Preču piegāde var aizņemt 1 (vienu) līdz 2 (divas) darba dienas, sākot ar nākamo darba dienu pēc Preču pasūtījuma izpildes, kad Preču pasūtījums ir nodots piegādei. Preču piegādes termiņš nav tieši atkarīgs no Pārdevēja, ņemot vērā, ka Preču piegādes termiņu var ietekmēt izvēlētais Preču piegādes veids, piegādes reģions un adrese, kā arī attiecīgā piegādes dienesta, kurš nodrošina Preču pasūtījuma piegādi, darba laiks. Ar Preču piegādes noteikumiem sīkāk iespējams iepazīties: https://www.omniva.lv/. 

Noformējot Preču pasūtījumu, Klientam ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko Preču pasūtījuma saņemšanas veidu: 

Pasūtītās preces iespējams saņemt Volts veikalā - Dēļu iela 7, B - ieeja, Rīga, LV-1004, bez piegādes maksas.

 

Omniva pakomāti - piegāde ar Omniva pakomātu Rīgā, Latvijas lielākajās pilsētās, kā arī citās Baltijas valstīs. Piegādes laiks Latvijā 1 (viena) līdz 2 (divas) darba dienas pēc Preču nodošanas piegādei; piegādes izmaksas Latvijā 2.88 EUR (divi eiro, 88 centi), piegādes izmaksas ārpus Latvijas skatīt pie Preču pirkuma noformēšanas;

Omniva kurjera piegāde -  kurjeru serviss Latvijā un citur Eiropā. Piegādes tiek veiktas darba dienās no 10:00 līdz 18:00. Piegādes laiks 1 (viena) līdz 2 (divas) darba dienas pēc Preču nodošanas piegādei; piegādes izmaksas Latvijā 10 EUR (desmit eiro, 00 centi), piegādes izmaksas ārpus Latvijas skatīt pie Preču pirkuma noformēšanas.

Visi piegādes veidi tiek nodrošināti ar izsekošanas kodu. 

Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai personai, kura norādīta Preču pasūtījumā kā šī Preču pasūtījuma saņēmējs, uz adresi, kura norādīta kā Preču saņemšanas adrese. 

Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Klientam, tās nozaudēšanas pasta (kurjerpasta) dienesta darbinieku vainas dēļ, Pārdevējs atlīdzina Klientam apmaksātās Preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai kompensāciju.

Pārdevējs nav atbildīgs par Preču piegādes nokavējumu, kas radies izvēlētā piegādātāja vainas dēļ, savlaicīgi nepiegādājot Preces. Ja Klients nav saņēmis savu pasūtījumu 30 dienu laikā no nosūtīšanas dienas, tas par šo faktu informē Pārdevēju, nosūtot informāciju uz pa e-pastu hello@volts.lv, norādot sava pirkuma numuru un datumu, un puses vienojas par papildu Preču piegādes termiņu. Klientam ir tiesības vienpusēji lauzt līgumu, ja: (a) Pārdevējs ir atteicies piegādāt preci; (b) piegāde līgumā no teiktā termiņā ir uzskatāma par būtisku noslēgtā līguma rakstura kontekstā; (c) Klients pirms līguma noslēgšanas ir informējis Pārdevēju par to, ka piegāde līgumā noteiktajā termiņā ir būtiska; (d) Preces netiek piegādātas papildu termiņā. Ja Klients ir vienpusēji atkāpies no līguma tādēļ, ka Pārdevējs termiņā nav veicis piegādi, Pārdevējam ir pienākums bez nepamatotas kavēšanās atmaksāt Klientam visas saskaņā ar līgumu Klienta samaksātās naudas summas.

PREČU ATGRIEŠANA VAI APMAIŅA.

Atteikuma tiesības un atteikuma tiesību izmantošanas sekas.

Klientam ir tiesības no pasūtītās Preces atteikties 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no Preces saņemšanas dienas. Ja termiņa beigas iekrīt valstī oficiāli noteiktā brīvdienā, atteikuma tiesības izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba dienai (ieskaitot to). Lai izmantotu atteikuma tiesības, Klientam ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, nosūtot paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pa pastu vai e-pastu) ir jāinformē Pārdevējs (sabiedrība ar ierobežotu atbildību „DUO LITE”, juridiskā adrese: Martas iela 9-37A, Rīga, LV-1011, e-pasta adrese: hello@volts.lv) par lēmumu atteikties no noslēgtā līguma. Klients var izmantot Pārdevēja atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja Klients paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūtīs pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.

Ja Klients attieksies no līguma, Pārdevējs atmaksās Klientam visus no Klienta saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Klients ir izvēlējies piegādes veidu, kas nav Pārdevēja piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs tika informēts par Klienta lēmumu atteikties no līguma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Klients izmantoja sākotnējam darījumam, ja vien Klients nav skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no Klienta saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda papildus maksa. Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad Pārdevējs būs saņēmis Preces atpakaļ vai kad Klients būs iesniedzis apliecinājumu par to, ka Preces ir nosūtītas atpakaļ Pārdevējam, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk. 

Klientam Preces ir jānosūta atpakaļ vai jānodod Pārdevējam tā juridiskajā adresē: Martas iela 9-37A, Rīga, LV-1011, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Klients ir paziņojis Pārdevējam par savu lēmumu atteikties no līguma. Termiņš būs ievērots, ja Klients Preces nosūtīs atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Klientam ir pienākums segt ar Preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās Omniva kurjera izmaksas apmēram 10 EUR apmērā (caur Omniva pakomātu Pārdevējs sūtījumus nepieņem). Klientam ir jāsaglabā no Omniva kurjera  saņemtais čeks ar sūtījuma izsekošanas numuru, līdz Preču sūtījums ir nogādāts atpakaļ Pārdevējam. Svarīgi, lai Precei ir saglabāts ārējais izskats, tās oriģinālais iesaiņojums un tā nav bojāta. Klients ir atbildīgs par Preču vērtības samazināšanos, ja Preces izmantotas citos nolūkos, nevis Preces pārbaudei un tās īpašību noteikšanai (Klientam ir tiesības pārbaudīt Preces īpašības tiktāl, ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā). Izmantojot atteikuma tiesības, Klients ir atbildīgs par Preces lietošanu, kas pārsniedz Preces pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu Preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par Preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos. 

Preces atgriešana, ja Prece neatbilst līguma noteikumiem, un garantijas termiņš.

Klients, kas ir patērētājs un izmantojis Preces mājsaimniecības vajadzībām, ir tiesīgs Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 28. panta kārtībā pieteikt prasījumu Pārdevējam par Preces neatbilstību līguma noteikumiem divu gadu laikā no Preces iegādes dienas. Klients iesniedz rakstisku prasījuma pieteikumu Pārdevējam divu mēnešu laikā no dienas, kad atklājis Preces neatbilstību līguma noteikumiem. Par Preces iegādes dienu uzskatāma diena, kad Pārdevējs nodevis un Klients pieņēmis attiecīgo Preci (faktu, ka Klients ir saņēmis Preci, apliecina: saņemot pasūtīto Preci pakomātos – Klienta pašrocīga koda ievadīšana preces pasūtījuma izņemšanai; saņemot pasūtīto Preci standarta piegādi – Klienta paraksts uz kurjera elektroniskā termināla). Ja Klients izvēlēsieties saņemt atpakaļ samaksāto naudu, tā tiks pārskaitīta uz kontu, no kura tika veikts pirkums, nekavējoties, bet ne vēlāk, kā 30 darba dienu laikā pēc Preces saņemšanas atpakaļ pie Pārdevēja. 

Precēm ir ražotāja garantija (ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt no sešiem mēnešiem (lietotām precēm) līdz pieciem gadiem), kas attiecas gan uz patērētāju, gan juridisku personu. Ja garantijas termiņā atklājas, ka Prece neatbilst garantijā sniegtajam raksturojumam, Pārdevējs apņemas bezmaksas bez atlīdzības novērst Preces neatbilstību, apmainīt Preci pret atbilstošu Preci, samazināt Preces cenu vai atmaksāt Klientam par Preci samaksāto naudas summu (nekavējoties, bet ne vēlāk, kā 30 darba dienu laikā pēc Preces saņemšanas atpakaļ pie Pārdevēja). 

Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja Klients var uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu un ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā). Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz Preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram, baterijas, akumulatori), piederumiem, kuriem ir ierobežots resurss (piemēram, drošinātāji, austiņas, mikrofoni). 

Prece nav uzskatāma par neatbilstošu līguma noteikumiem, tāpat ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies Klienta vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:

Precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;

Prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts Preces lietošanas instrukcijā; 

saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta Prece, ja Precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu Preces ekspluatāciju; 

ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi; 

ja redzamas nekvalificēta remonta pēdas; 

dabiska elementu nolietojuma gadījumos;

Ja Precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kārtridži, toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto Preci, un ja tas ir izraisījis šīs Preces bojājumus; 

papildus aprīkojumam garantija netiek piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm, pultīm);

ja Preci Klients ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā Prece nav paredzēta šādiem nolūkiem); 

garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas Preces transportēšanas rezultātā.

Piegādes izmaksas no Pārdevēja puses tiek segtas tādā gadījumā, ja Precei ir bijis rūpniecisks defekts, un nepastāv iepriekš norādītie gadījumi, kad Preces ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā. 

PREČU CENA UN KUPONU LIETOŠANAS NOTEIKUMI.

Preces Klientam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā Preču pasūtījuma veikšanas brīdī. Pārdevējs patur tiesības mainīt Preču cenu, noteikt Precēm speciālo cenu, kā arī organizēt mārketinga aktivitātes, kuru rezultātā Pārdevēja tīmekļa vietnē reģistrēts Klients saņem kuponus (Pārdevējs nosūta kuponus uz Klienta norādīto e-pastu), kas Precei piešķir atlaidi. Kuponu vērtība un izmantošanas termiņš ir norādīti uz kupona. Pēc kuponu vērtības iztērēšanas vai derīguma termiņa beigām kuponi vairs nav izmantojami. Iepērkoties tīmekļa vietnē, vienā pirkumā ir iespējams izmantot tikai vienu kuponu.

INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS.

Vietnes saturs (grafiskie materiāli, tekstuālā informācija, videomateriāli, pogu ikonas, datu apkopojumi, programmatūra un tās izkārtojums) ir Pārdevēja īpašums. To aizsargā Latvijas Republikas normatīvie tiesību akti un citi starptautiski likumi, kas attiecas uz intelektuālā īpašuma aizsardzību.

Vietnes satura pārpublicēšana un kopēšana ir atļauta tikai personīgai lietošanai. Vietnes satura pārpublicēšana un kopēšana citiem mērķiem, bez rakstiski saskaņotas atļaujas ar Pārdevēju, ir aizliegta.

STRĪDU RISINĀŠANA.

Ja starp Pārdevēju un Klientu ir radušās domstarpības, puses tās cenšas atrisināt pārrunu ceļā. Gadījumā, ja Klientam ir sūdzības, Klientam ir tiesības tās iesniegt tieši Pārdevējam, sūdzību nosūtot pa pastu uz Pārdevēja juridisko adresi vai nosūtot to uz Pārdevēja e-pasta adresi. Gadījumā, ja Klients nav apmierināts ar Pārdevēja sniegto atbildi, tad Klients, kas ir:

patērētājs ir tiesīgs vērsties: (a) Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai (b) pie patērētāju ārpustiesas strīdu risinātāja (www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze), ja attiecīgajā jomā tāds ir izveidots, vai (c) Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Klientam sniegtā palīdzība strīda risināšanā nav nodrošinājusi rezultātu un attiecīgajā jomā ir iespējams sasaukt Patērētāju strīdu risināšanas komisiju strīda izskatīšanai; vai (d) vērsties Latvijas Republikas tiesā atbilstoši piemērojamiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem; vai (e) izšķirt strīdu tiešsaistē (SIT platformā: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV);

juridiska persona vai fiziska persona, kas veic saimniecisko darbību un neizmanto Preces mājsaimniecības vajadzībām, ir tiesīgs vērsties Latvijas Republikas tiesā atbilstoši piemērojamiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

NEPĀRVARAMA VARA.

Pārdevējs nav atbildīgs par pasūtījuma neizpildi un citu saistību nepildīšanu, ja ir radušies nepārvaramas varas apstākļi – saistību neizpilde no trešo personu puses, nacionāla mēroga ārkārtas stāvoklis, terorisms vai tā draudi, vides un klimata katastrofas.