INTERNETA VEIKALA WWW.VOLTS.LV LIETOŠANAS
NOTEIKUMI.
VISPĀRĪGIE
NOTEIKUMI.
Sabiedrības ar ierobežotu atbildību „DUO LITE”,
reģistrācijas Nr. 40203199973, PVN reģistrācijas Nr. LV40203199973, juridiskā
adrese: Martas iela 9-37A, Rīga, LV-1011, tālruņa numurs: +371 27888187;
e-pasta adrese: hello@volts.lv (turpmāk – Pārdevējs) interneta veikala
www.volts.lv lietošanas noteikumi (turpmāk – Noteikumi) attiecas uz ikvienu
tīmekļa vietnes www.volts.lv (turpmāk – tīmekļa vietne) apmeklētāju un
lietotāju (turpmāk – Klients) neatkarīgi no tā, vai Klients iegādājas vai
neiegādājas Pārdevēja tīmekļa vietnē pieejamās preces (turpmāk – Preces).
Klients apstiprina, ka tam ir tiesības
reģistrēties un iegādāties Preces Pārdevēja tīmekļa vietnē atbilstoši šiem
Noteikumiem, un apliecina, ka Klients nekādā veidā nav saistīts ar noziedzīgi
iegūtu līdzekļu legalizāciju vai terorisma finansēšanu, un Klienta naudas
līdzekļi nav tieši vai netieši iegūti noziedzīga nodarījuma rezultātā vai
saistīti ar terorisma finansēšanu vai šā noziedzīgā nodarījuma mēģinājumu.
Klients nav tiesīgs pasūtīt Preces tīmekļa
vietnē, ja Klients nav iepazinies ar Noteikumiem vai tiem nepiekrīt. Ja Klients
nepiekrīt Noteikumiem vai kādai to daļai, viņš nav tiesīgs apmeklēt un lietot
tīmekļa vietni un pasūtīt Preces tīmekļa vietnē. Ja Klients apmeklē tīmekļa
vietni, veic Preču pasūtījumu un apmaksu, ir uzskatāms, ka Klients ir
iepazinies ar Noteikumiem un pilnīgi tiem piekrīt.
Pārdevējam ir tiesības apturēt vai pārtraukt
Preču pasūtījuma nodrošināšanu, ja tiek konstatēta Klienta neatbilstība tīmekļa
vietnes Noteikumiem.
Savstarpējās attiecības starp Pārdevēju un
Klientu nosaka šie Noteikumi, Latvijas Republikas normatīvie tiesību akti,
attiecībā uz patērētājiem Patērētāju tiesību aizsardzības likums un 2014. gada
20. maija Ministru kabineta noteikumi Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu”.
Jautājumi, kas nav atrunāti šajos Noteikumos, tiek risināti saskaņā ar Latvijas
Republikas normatīvajiem tiesību aktiem.
Šie Noteikumi Klientam ir pieejami Pārdevēja
tīmekļa vietnē. Klientam ir tiesības pieprasīt un saņemt Noteikumus arī rakstiskā
veidā. Klientam, iepērkoties Pārdevēja tīmekļa vietnē, tiek piemēroti Noteikumi
redakcijā, kas ir spēkā Preču pasūtīšanas brīdī, tādēļ Klientam ir jāiepazīstas
ar Noteikumiem katrā iepirkšanās reizē. Pārdevējs ir tiesīgs jebkurā brīdī
vienpusēji grozīt tīmekļa vietnes saturu un Noteikumus saskaņā ar piemērojamiem
normatīvajiem tiesību aktiem, paziņojot Klientam par attiecīgajiem grozījumiem,
publicējot atjauninātus Noteikumus Pārdevēja tīmekļa vietnē.
PREČU
PASŪTĪJUMA NOFORMĒŠANA UN PREČU APMAKSAS KĀRTĪBA.
Visu tīmekļa vietnē izvietoto Preču cenas ir
norādītas EUR valūtā un ietver Latvijas Republikas normatīvajos tiesību aktos
paredzētos nodokļus. Papildus Klients sedz izmaksas par Preču piegādi. Par
Preču apmaksas brīdi tiek uzskatīts datums, kad nauda ir saņemta Pārdevēja
bankas kontā. Pasūtījuma izpilde tiek uzsākta tikai pēc pilnas Preču apmaksas
veikšanas.
Pirmais
solis. Preču izvēle un pasūtījuma noformēšana.
Klients noformē Preču pasūtījumu, pievienojot
vēlamās Preces “Preču grozā” un aizpildot tīmekļa vietnes obligāti norādāmos
laukus (tajā skaitā vārdu, uzvārdu, adresi, telefona numuru, e-pastu, apmaksas
un piegādes veidu).
Piekrītot kļūt par tīmekļa vietnes reģistrētu
lietotāju, Klientam ir jānorāda aktīva, Klientam pieejama e-pasta adrese un
parole. Klients ir atbildīgs par lietotājvārda un paroles drošību un
neatklāšanu trešajām personām. Klients ir atbildīgs par viņam sniegto
pievienošanās datu glabāšanu, kā arī par jebkuru darbību (datu sniegšanu,
veiktajiem Preču pasūtījumiem u.c.), kas tiek veikta tīmekļa vietnē,
pievienojoties ar Klienta paroli, un Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem,
kas rodas Klientam vai trešajām personām iepriekš norādīto darbību rezultātā.
Ja tīmekļa vietnē pieejamo Preču pasūtījumu veic trešā persona, kas pievienojas
tīmekļa vietnei, izmantojot Klienta piekļuves datus, Pārdevējs šo personu
uzskata par Klientu. Ja Klients pazaudē piekļuves datus, viņam ir nekavējoties
jāinformē par to Pārdevējs.
Klients ir atbildīgs par to, lai Klienta
sniegtie dati būtu precīzi, pareizi un pilnīgi. Ja Klienta dati mainās,
Klientam tie ir nekavējoties jāatjauno. Pārdevējs nav atbildīgs par Klienta
sniegto datu precizitāti, noformējot Preču pasūtījumu. Pārdevējs neuzņemas
atbildību par zaudējumiem, kas var rasties, Klientam izmantojot svešas
maksājumu kartes vai personas datus, tajā skaitā Pārdevējs nav atbildīgs par
zaudējumiem, kas rodas Klientam vai trešajām personām tādēļ, ka Klients ir
norādījis nepareizus vai nepilnīgus datus (vai nav izmainījis vai papildinājis
datus).
Otrais
solis. Preču apmaksa.
Klientam ir iespēja izvēlēties veikt Preču
apmaksu skaidrā naudā ar karti uz vietas veikalā, ar karti interneta veikalā,
apmaksu interneta bankā vai iegādāties preces līzingā. Pirkumu apmaksas servisu
bankas kartēm un internet bankai nodrošina paysera.lv - nodrošina iespēju veikt
apmaksu ar internet banku (banklinku), maksājumu karti, skaidrā naudā, vai no
Paysera konta. Pirkumu apmaksu ar VISA, MasterCard un Maestro kartēm un arī
tiešos maksājumus ar interneta banku (Latvijā: Swedbank, SEB, Citadele un
Luminor). Līzings tiek nodrošinats sadarbībā ar Inbank Latvia.
Apmaksa tiek veikta, apstiprinot Preču
pasūtījumu tīmekļa vietnē un sagaidot savienojumu ar banku. Ja apmaksas laikā
sesija pārtrūkst, Klienta veiktais maksājums, visticamāk, netiks saņemts. Ja
pasūtījuma apmaksa nav veikta, Preču pasūtījums sistēmā uzrādās kā neaktīvs, un
Preču pasūtījums netiek apstiprināts, tāpēc aicinām pārliecināties par veikto
maksājumu.
Līgums starp Klientu un Pārdevēju uzskatāms
par noslēgtu ar brīdi, kad Klients ir iepazinies ar šiem Noteikumiem, Klientam
tīmekļa vietnē izveidojis Preču grozu, izvēlējies Preču piegādes veidu,
norādījis Preču piegādes adresi, apstiprinājis Preču pasūtījumu un veicis
samaksu par Precēm. Veiksmīgi noformējot pasūtījumu, 1 (vienas) darba dienas
laikā uz Klienta e-pastu tiek nosūtīts apstiprinājuma e-pasts, kurā tiek
norādīts pasūtījuma statuss un cita papildus informācija (aicinām pārbaudīt,
vai sūtījums nav iekritis mēstuļu jeb “spamu” mapē). Ja apstiprinājuma e-pasts
netiek saņemts, jāsazinās ar Pārdevēju (hello@volts.lv). Preču pasūtījuma
izpilde tiek uzsākta tikai pēc Preču pirkuma apmaksas veikšanas.
PASŪTĪJUMA
IZPILDES LAIKS UN PIEGĀDE.
Pasūtījuma izpildes laiks ir 1 (viena) līdz 2
(divas) darba dienas, sākot ar nākamo darba dienu pēc Preču pasūtījuma
apmaksas. Kad Preču pasūtījums ir gatavs, Klients saņem e-pastu, kur tiek
informēts par to, ka Preču pasūtījums ir nodots piegādei.
Pasūtījuma piegāde tiek nodrošināta Latvijā
(Rīgā un Latvijas lielākajās pilsētās), kā arī citur Eiropā.
Preču piegāde var aizņemt 1 (vienu) līdz 2
(divas) darba dienas, sākot ar nākamo darba dienu pēc Preču pasūtījuma
izpildes, kad Preču pasūtījums ir nodots piegādei. Preču piegādes termiņš nav
tieši atkarīgs no Pārdevēja, ņemot vērā, ka Preču piegādes termiņu var ietekmēt
izvēlētais Preču piegādes veids, piegādes reģions un adrese, kā arī attiecīgā
piegādes dienesta, kurš nodrošina Preču pasūtījuma piegādi, darba laiks. Ar
Preču piegādes noteikumiem sīkāk iespējams iepazīties: https://www.omniva.lv/.
Noformējot Preču pasūtījumu, Klientam ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko Preču pasūtījuma saņemšanas veidu:
Omniva pakomāti - piegāde ar Omniva pakomātu Rīgā, Latvijas
lielākajās pilsētās, kā arī citās Baltijas valstīs. Piegādes laiks Latvijā 1
(viena) līdz 2 (divas) darba dienas pēc Preču nodošanas piegādei; piegādes
izmaksas Latvijā 2.88 EUR (divi eiro, 88 centi), piegādes izmaksas ārpus
Latvijas skatīt pie Preču pirkuma noformēšanas;
Omniva
kurjera piegāde - kurjeru
serviss Latvijā un citur Eiropā. Piegādes tiek veiktas darba dienās no 10:00
līdz 18:00. Piegādes laiks 1 (viena) līdz 2 (divas) darba dienas pēc Preču
nodošanas piegādei; piegādes izmaksas Latvijā 10 EUR (desmit eiro, 00 centi),
piegādes izmaksas ārpus Latvijas skatīt pie Preču pirkuma noformēšanas.
Visi piegādes veidi tiek nodrošināti ar
izsekošanas kodu.
Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai
personai, kura norādīta Preču pasūtījumā kā šī Preču pasūtījuma saņēmējs, uz
adresi, kura norādīta kā Preču saņemšanas adrese.
Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Klientam,
tās nozaudēšanas pasta (kurjerpasta) dienesta darbinieku vainas dēļ, Pārdevējs
atlīdzina Klientam apmaksātās Preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad
Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai
kompensāciju.
Pārdevējs nav atbildīgs par Preču piegādes
nokavējumu, kas radies izvēlētā piegādātāja vainas dēļ, savlaicīgi nepiegādājot
Preces. Ja Klients nav saņēmis savu pasūtījumu 30 dienu laikā no nosūtīšanas
dienas, tas par šo faktu informē Pārdevēju, nosūtot informāciju uz pa e-pastu
hello@volts.lv, norādot sava pirkuma numuru un datumu, un puses vienojas par
papildu Preču piegādes termiņu. Klientam ir tiesības vienpusēji lauzt līgumu,
ja: (a) Pārdevējs ir atteicies piegādāt preci; (b) piegāde līgumā no teiktā
termiņā ir uzskatāma par būtisku noslēgtā līguma rakstura kontekstā; (c)
Klients pirms līguma noslēgšanas ir informējis Pārdevēju par to, ka piegāde
līgumā noteiktajā termiņā ir būtiska; (d) Preces netiek piegādātas papildu
termiņā. Ja Klients ir vienpusēji atkāpies no līguma tādēļ, ka Pārdevējs
termiņā nav veicis piegādi, Pārdevējam ir pienākums bez nepamatotas kavēšanās
atmaksāt Klientam visas saskaņā ar līgumu
Klienta samaksātās naudas summas.
PREČU
ATGRIEŠANA VAI APMAIŅA.
Atteikuma
tiesības un atteikuma tiesību izmantošanas sekas.
Klientam ir tiesības no pasūtītās Preces
atteikties 14 dienu laikā pēc tās saņemšanas. Atteikuma tiesību izmantošanas
termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no Preces saņemšanas dienas. Ja termiņa
beigas iekrīt valstī oficiāli noteiktā brīvdienā, atteikuma tiesības
izmantojamas līdz minētā termiņa beigu datumam sekojošajai darba dienai
(ieskaitot to). Lai izmantotu atteikuma tiesības, Klientam ar nepārprotamu
paziņojumu (piemēram, nosūtot paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu pa
pastu vai e-pastu) ir jāinformē Pārdevējs (sabiedrība ar ierobežotu atbildību
„DUO LITE”, juridiskā adrese: Martas iela 9-37A, Rīga, LV-1011, e-pasta adrese:
hello@volts.lv) par lēmumu atteikties no noslēgtā līguma. Klients var izmantot
Pārdevēja atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti. Lai atteikuma
tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja Klients paziņojumu par atteikuma
tiesību izmantošanu nosūtīs pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
Ja Klients attieksies no līguma, Pārdevējs
atmaksās Klientam visus no Klienta saņemtos maksājumus, tostarp piegādes
izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka Klients ir izvēlējies
piegādes veidu, kas nav Pārdevēja piedāvātais vislētākais standarta piegādes
veids), bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu
laikā no dienas, kad Pārdevējs tika informēts par Klienta lēmumu atteikties no
līguma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu
Klients izmantoja sākotnējam darījumam, ja vien Klients nav skaidri paudis
piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no Klienta saistībā ar šādu
atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda papildus maksa. Pārdevējs ir tiesīgs
aizturēt atmaksājumu līdz brīdim, kad Pārdevējs būs saņēmis Preces atpakaļ vai
kad Klients būs iesniedzis apliecinājumu par to, ka Preces ir nosūtītas atpakaļ
Pārdevējam, atkarībā no tā, kura darbība tiek izpildīta agrāk.
Klientam Preces ir jānosūta atpakaļ vai
jānodod Pārdevējam tā juridiskajā adresē: Martas iela 9-37A, Rīga, LV-1011, bez
nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas,
kad Klients ir paziņojis Pārdevējam par savu lēmumu atteikties no līguma.
Termiņš būs ievērots, ja Klients Preces nosūtīs atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.
Klientam ir pienākums segt ar Preču atpakaļ atdošanu saistītās tiešās Omniva
kurjera izmaksas apmēram 10 EUR apmērā (caur Omniva pakomātu Pārdevējs
sūtījumus nepieņem). Klientam ir jāsaglabā no Omniva kurjera saņemtais
čeks ar sūtījuma izsekošanas numuru, līdz Preču sūtījums ir nogādāts atpakaļ
Pārdevējam. Svarīgi, lai Precei ir saglabāts ārējais izskats, tās oriģinālais
iesaiņojums un tā nav bojāta. Klients ir atbildīgs par Preču vērtības
samazināšanos, ja Preces izmantotas citos nolūkos, nevis Preces pārbaudei un
tās īpašību noteikšanai (Klientam ir tiesības pārbaudīt Preces īpašības tiktāl,
ciktāl to būtu iespējams izdarīt parastā veikalā). Izmantojot atteikuma
tiesības, Klients ir atbildīgs par Preces lietošanu, kas pārsniedz Preces
pārbaudes nolūkam paredzēto, par tādu Preces lietošanu atteikuma tiesību
izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par
Preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
Preces
atgriešana, ja Prece neatbilst līguma noteikumiem, un garantijas termiņš.
Klients, kas ir patērētājs un izmantojis
Preces mājsaimniecības vajadzībām, ir tiesīgs Patērētāju tiesību aizsardzības
likuma 28. panta kārtībā pieteikt prasījumu Pārdevējam par Preces neatbilstību
līguma noteikumiem divu gadu laikā no Preces iegādes dienas. Klients iesniedz
rakstisku prasījuma pieteikumu Pārdevējam divu mēnešu laikā no dienas, kad
atklājis Preces neatbilstību līguma noteikumiem. Par Preces iegādes dienu
uzskatāma diena, kad Pārdevējs nodevis un Klients pieņēmis attiecīgo Preci
(faktu, ka Klients ir saņēmis Preci, apliecina: saņemot pasūtīto Preci
pakomātos – Klienta pašrocīga koda ievadīšana preces pasūtījuma izņemšanai;
saņemot pasūtīto Preci standarta piegādi – Klienta paraksts uz kurjera
elektroniskā termināla). Ja Klients izvēlēsieties saņemt atpakaļ samaksāto
naudu, tā tiks pārskaitīta uz kontu, no kura tika veikts pirkums, nekavējoties,
bet ne vēlāk, kā 30 darba dienu laikā pēc Preces saņemšanas atpakaļ pie
Pārdevēja.
Precēm ir ražotāja garantija (ražotāja
noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt no sešiem
mēnešiem (lietotām precēm) līdz pieciem gadiem), kas attiecas gan uz
patērētāju, gan juridisku personu. Ja garantijas termiņā atklājas, ka Prece
neatbilst garantijā sniegtajam raksturojumam, Pārdevējs apņemas bezmaksas bez
atlīdzības novērst Preces neatbilstību, apmainīt Preci pret atbilstošu Preci,
samazināt Preces cenu vai atmaksāt Klientam par Preci samaksāto naudas summu
(nekavējoties, bet ne vēlāk, kā 30 darba dienu laikā pēc Preces saņemšanas
atpakaļ pie Pārdevēja).
Ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja
Klients var uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu un ražotāja vai izplatītāja
garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces
komplektācijā). Garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz Preces papildus
piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem), barošanas elementiem (piemēram,
baterijas, akumulatori), piederumiem, kuriem ir ierobežots resurss (piemēram,
drošinātāji, austiņas, mikrofoni).
Prece nav uzskatāma par neatbilstošu līguma
noteikumiem, tāpat ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem,
kas radušies Klienta vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:
Precei ir garantijas plombu, sērijas numuru
bojājumi;
Prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām
un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts Preces lietošanas instrukcijā;
saskrāpētas, salauztas konstrukcijas,
saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem
līdzekļiem kopta Prece, ja Precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta
kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par
nepareizu Preces ekspluatāciju;
ja bojājums radies barojošā sprieguma,
telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem,
strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ,
piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;
ja redzamas nekvalificēta remonta
pēdas;
dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
Ja Precei ir izmantoti nestandarta barošanas
bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, kārtridži,
toneri u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto Preci, un ja
tas ir izraisījis šīs Preces bojājumus;
papildus aprīkojumam garantija netiek
piemērota - baterijām, austiņām, savienojošiem kabeļiem, lādēšanas ierīcēm,
pultīm);
ja Preci Klients ir izmantojis ražošanas vai
profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā Prece nav paredzēta šādiem
nolūkiem);
garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi
nepareizas Preces transportēšanas rezultātā.
Piegādes izmaksas no Pārdevēja puses tiek
segtas tādā gadījumā, ja Precei ir bijis rūpniecisks defekts, un nepastāv
iepriekš norādītie gadījumi, kad Preces ražotāja garantijas nosacījumi nav
spēkā.
PREČU CENA
UN KUPONU LIETOŠANAS NOTEIKUMI.
Preces Klientam tiek pārdotas par cenām, kas
ir spēkā Preču pasūtījuma veikšanas brīdī. Pārdevējs patur tiesības mainīt
Preču cenu, noteikt Precēm speciālo cenu, kā arī organizēt mārketinga
aktivitātes, kuru rezultātā Pārdevēja tīmekļa vietnē reģistrēts Klients saņem
kuponus (Pārdevējs nosūta kuponus uz Klienta norādīto e-pastu), kas Precei
piešķir atlaidi. Kuponu vērtība un izmantošanas termiņš ir norādīti uz kupona.
Pēc kuponu vērtības iztērēšanas vai derīguma termiņa beigām kuponi vairs nav
izmantojami. Iepērkoties tīmekļa vietnē, vienā pirkumā ir iespējams izmantot
tikai vienu kuponu.
INTELEKTUĀLAIS
ĪPAŠUMS.
Vietnes saturs (grafiskie materiāli,
tekstuālā informācija, videomateriāli, pogu ikonas, datu apkopojumi,
programmatūra un tās izkārtojums) ir Pārdevēja īpašums. To aizsargā Latvijas
Republikas normatīvie tiesību akti un citi starptautiski likumi, kas attiecas
uz intelektuālā īpašuma aizsardzību.
Vietnes satura pārpublicēšana un kopēšana ir
atļauta tikai personīgai lietošanai. Vietnes satura pārpublicēšana un kopēšana
citiem mērķiem, bez rakstiski saskaņotas atļaujas ar Pārdevēju, ir aizliegta.
STRĪDU
RISINĀŠANA.
Ja starp Pārdevēju un Klientu ir radušās domstarpības,
puses tās cenšas atrisināt pārrunu ceļā. Gadījumā, ja Klientam ir sūdzības,
Klientam ir tiesības tās iesniegt tieši Pārdevējam, sūdzību nosūtot pa pastu uz
Pārdevēja juridisko adresi vai nosūtot to uz Pārdevēja e-pasta adresi.
Gadījumā, ja Klients nav apmierināts ar Pārdevēja sniegto atbildi, tad Klients,
kas ir:
patērētājs ir tiesīgs vērsties: (a)
Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai (b) pie patērētāju ārpustiesas
strīdu risinātāja (www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze),
ja attiecīgajā jomā tāds ir izveidots, vai (c) Patērētāju strīdu risināšanas
komisijā, ja Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Klientam sniegtā palīdzība
strīda risināšanā nav nodrošinājusi rezultātu un attiecīgajā jomā ir iespējams
sasaukt Patērētāju strīdu risināšanas komisiju strīda izskatīšanai; vai (d)
vērsties Latvijas Republikas tiesā atbilstoši piemērojamiem Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem; vai (e) izšķirt strīdu tiešsaistē (SIT platformā: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV);
juridiska persona vai fiziska persona, kas
veic saimniecisko darbību un neizmanto Preces mājsaimniecības vajadzībām, ir
tiesīgs vērsties Latvijas Republikas tiesā atbilstoši piemērojamiem Latvijas
Republikas normatīvajiem aktiem.
NEPĀRVARAMA
VARA.
Pārdevējs nav atbildīgs par pasūtījuma neizpildi un citu
saistību nepildīšanu, ja ir radušies nepārvaramas varas apstākļi – saistību
neizpilde no trešo personu puses, nacionāla mēroga ārkārtas stāvoklis,
terorisms vai tā draudi, vides un klimata katastrofas.