PASŪTĪJUMA IZPILDES LAIKS UN PIEGĀDE.
Pasūtījuma izpildes laiks ir 1 (viena) līdz 2
(divas) darba dienas, sākot ar nākamo darba dienu pēc Preču pasūtījuma
apmaksas. Kad Preču pasūtījums ir gatavs, Klients saņem e-pastu, kur tiek
informēts par to, ka Preču pasūtījums ir nodots piegādei.
Pasūtījuma piegāde tiek nodrošināta Latvijā
(Rīgā un Latvijas lielākajās pilsētās), kā arī citur Eiropā.
Preču piegāde var aizņemt 1 (vienu) līdz 2
(divas) darba dienas, sākot ar nākamo darba dienu pēc Preču pasūtījuma
izpildes, kad Preču pasūtījums ir nodots piegādei. Preču piegādes termiņš nav
tieši atkarīgs no Pārdevēja, ņemot vērā, ka Preču piegādes termiņu var ietekmēt
izvēlētais Preču piegādes veids, piegādes reģions un adrese, kā arī attiecīgā
piegādes dienesta, kurš nodrošina Preču pasūtījuma piegādi, darba laiks. Ar
Preču piegādes noteikumiem sīkāk iespējams iepazīties: https://www.omniva.lv/.
Noformējot Preču pasūtījumu, Klientam ir iespēja izvēlēties sev piemērotāko Preču pasūtījuma saņemšanas veidu:
Omniva pakomāti - piegāde ar Omniva pakomātu Rīgā, Latvijas
lielākajās pilsētās, kā arī citās Baltijas valstīs. Piegādes laiks Latvijā 1
(viena) līdz 2 (divas) darba dienas pēc Preču nodošanas piegādei; piegādes
izmaksas Latvijā 2.88 EUR (divi eiro, 88 centi), piegādes izmaksas ārpus
Latvijas skatīt pie Preču pirkuma noformēšanas;
Omniva
kurjera piegāde - kurjeru
serviss Latvijā un citur Eiropā. Piegādes tiek veiktas darba dienās no 10:00
līdz 18:00. Piegādes laiks 1 (viena) līdz 2 (divas) darba dienas pēc Preču
nodošanas piegādei; piegādes izmaksas Latvijā 10 EUR (desmit eiro, 00 centi),
piegādes izmaksas ārpus Latvijas skatīt pie Preču pirkuma noformēšanas.
Visi piegādes veidi tiek nodrošināti ar
izsekošanas kodu.
Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai
personai, kura norādīta Preču pasūtījumā kā šī Preču pasūtījuma saņēmējs, uz
adresi, kura norādīta kā Preču saņemšanas adrese.
Gadījumos, kad Prece nav piegādāta Klientam,
tās nozaudēšanas pasta (kurjerpasta) dienesta darbinieku vainas dēļ, Pārdevējs
atlīdzina Klientam apmaksātās Preces un piegādes vērtību tikai pēc tam, kad
Pārdevējs ir saņēmis no pasta dienesta nozaudēšanas apliecinājumu vai
kompensāciju.
Pārdevējs nav atbildīgs par Preču piegādes
nokavējumu, kas radies izvēlētā piegādātāja vainas dēļ, savlaicīgi nepiegādājot
Preces. Ja Klients nav saņēmis savu pasūtījumu 30 dienu laikā no nosūtīšanas
dienas, tas par šo faktu informē Pārdevēju, nosūtot informāciju uz pa e-pastu
hello@volts.lv, norādot sava pirkuma numuru un datumu, un puses vienojas par
papildu Preču piegādes termiņu. Klientam ir tiesības vienpusēji lauzt līgumu,
ja: (a) Pārdevējs ir atteicies piegādāt preci; (b) piegāde līgumā no teiktā
termiņā ir uzskatāma par būtisku noslēgtā līguma rakstura kontekstā; (c)
Klients pirms līguma noslēgšanas ir informējis Pārdevēju par to, ka piegāde
līgumā noteiktajā termiņā ir būtiska; (d) Preces netiek piegādātas papildu
termiņā. Ja Klients ir vienpusēji atkāpies no līguma tādēļ, ka Pārdevējs
termiņā nav veicis piegādi, Pārdevējam ir pienākums bez nepamatotas kavēšanās
atmaksāt Klientam visas saskaņā ar līgumu
Klienta samaksātās naudas summas.